Beni en çok şaşırtan şey ismi Somer olan birinin "S" özürlü olması; yapmışsın yerine yapmışın, etmişsin yerine etmişin, gelmişin, gitmişin, söylememişin, görmemişin hatta unutmuşun... Şive olarak tabi sorunum yok, aşina olduğum bir ağız ama aşçı bile olsa televizyon ekranında sunuculuk yapan insanlar olunca beklentim yükseliyor herhalde.
25.06.2026 - 21:41
[+] Cevaplar (4)
+Cimbomino :
Bence de çok rahatsız edici. Günlük hayatta istediğin gibi konuş ama ekranda olmuyor. Mehmet'in "K"leri vurgulu söylemesi de rahatsız ediyordu. "Kkazanan" gibi söylüyordu. Skeçlere konu olunca Danilo'ya söylettirmeye başladılar daha sempatik olsun diye herhalde. O da "Kazananı" deyip duruyor. Hiç de uyarmıyorlar "Kazanan" diyeceksin diye. Cidden diksiyon konusunda sıkıntılı sunucular. Onları çok aramışlar. :P
PeriBacısı :
@Cimbomino Onun Türkçesine bence bilerek müdahale etmiyorlar, insanlara sevimli geldiğini düşünüyorlar herhalde. Ya da kendisi bile kasıtlı yapıyor olabilir diye düşünüyorum.
+Cimbomino :
@PeriBacısı evet sevimli sevimli ama "Bu oyunu kazananı" deyince bana geliyorlar. 😂
PeriBacısı :
@Cimbomino ahahaha :D bence sevimli de değil artık kaç yıl olmuş yani.