İki büyük ustayı saygı ve rahmetle anıyorum. Akıllarda yer etmiş filmlerini ve karakterlerini yazmaya çalıştım. Unuttuğum ve hatırlatmak istedikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.
"Evlidir, Ne Yapsa Yeridir." filmi Kadir İnanır''ın bence en eğlenceli filmlerinden biridir. Evlilik hayatının masal ve hikayelerdeki gibi olmadığını mizahi bir dille anlatmıştır. İzlemediyseniz mutlaka izleyin :)