Ülkemizin Dünya Kupası’na katılması çok değerliydi çünkü 24 yıl sonra gerçekleşti. Fakat hatırlamamız gereken bir şey var o da bu yıl en kalabalık dünya kupası olduğu gerçeği ve biz maalesef turnuvayı hüsranla kapattık. Ronaldo ve Messi tek başlarına rekordan rekora koşarken, bizimkiler bol bol maskara oldular maalesef. Neyse ben bireysel olarak Dünya Kupası’na katılamadığıma göre - izleyici olarak gitmek bile çok ciddi maddiyat gerektiriyor :( - benim için 1 milyon takipçi olayı daha havalı. Hem 1 milyon takipçim olsaydı, o zaman kazandığım para ile Dünya Kupası’na da çok rahat katılırdım. Farazi durumları geçersem artık açıkcası her ikisi de kendi adıma çok imkansızzz, pek bi imkansız hatta öyle bi imkansız ki “Merhaba, benim adım İMKANSIZ :D Belki bir gün Dünya Kupası maçı izleyebilirim ama 1 milyon takipçiyi rüyamda bile göremem :P