Çocukken hangisine daha çok bindiniz ya da binmek istediniz?
10% / 90%
Daha havalı. 😎
100% / 0%
Keşke benim olsa dedirtir. 🫠
100% / 0%
Fiziksel gelişime daha çok yardımcı olur. 👍
0% / 100%
Çocuğunuz olsa ilk hangisini alırsınız?
90% / 10%
Daha az yer kaplar.
0% / 100%
Daha güvenlidir.
100% / 0%
Fiyatı daha uygundur.
0% / 100%
Taşıması kolaydır.
0% / 100%
Pek çok çocuğun ilk göz ağrısıdır :)
0% / 100%